نوشته شده توسط : زهرا

سرشاخه کاری

درختان گردو به عنوان بهترین درختان از نظر کیفیت و باردهی هستند آنها محصولات بسیار عالی تولید می کنند که دارای طعم خوبی از گردو است.امروزه تمامی باغداران و کشاورزان به دنبال این هستند تا بتوانند راهی برای افزایش کیفیت و باردهی پیدا کنند.

روش سرشاخه کاری به عنوان روشی نوین و جدید آمده است تا بهره وری را چندین برابر کند و بازدهی عالی از گردو را شاهد باشیم.دلیل اول افزایش بار گردو و دلیل بعدی می تواند کیفیت بهتر باشد.وقتی شما از این روش استفاده می کنید می توانید خطراتی که برای بالا رفتن از درختان برای ارتفاع بالا است را کاهش بدهید.

سرشاخه کاری می تواند یک روش بسیار عالی برای هر درخت باشد که در بسیاری از شهرها آموزش ان شروع شده است.اینگونه می باشد که بک شاخه را به صورت عالی و کار شده در نظر می گیرید و روی دیگر شاخه ها پیوند می زنید.

نهال گردو

نهال گردو در کرج

نهال گردو چندلر

خرید نهال گردو



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر پیوندی , نهال گردو در کرج , سرشاخه کاری ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو مناسب برای کاشت

ارقام زیادی از نهال گردو وجود دارد که می توان آنها را بعنوان نهال گردو مناسبی برای کاشت در نظر گرفت.وقتی میگوییم بهترین نهال گردو برای کاشت چه رقمی میتونها باشه ابتدا باید به شرایط اقلیمی یک منطقه نگاه کرد مثلا در منطقه ای که آب و هوای خیلی گرمی داره اگر نهال گردو چندلر با بازدهی خوبی رو بکاریم ممکنه بخوبی جواب نده و برای اون شهر نهال گردو پکان مناسب باشه.

نهال گردو پکان را در مناطق خیلی گرم میتونید مورد کاشت قرار بدید و نهال گردوهای چندلر-اسرائیلی-فرنور و خوشه ای بسیار عالی برای مناطق سرد می باشند.هر نهالی با هر نژادی در ابتدا باید ببینیم به منطقه ای که قصد کاشت نهال را داریم مناسب است یا خیر.

این ارقام دارای بازدهی خوب و مناسب می باشند و در شرایط اقلیمی معتدا و سرد می توانند باردهی باکیفیت و مطلوبی را به همراه داشته باشند.هر رقم نهال گردو را قبل از خرید مورد بررسی قرار بدهید اگر مناسب کاشت بود بکارید.

نهال گردو در کرج

نهال گردو

فروش نهال گردو

قیمت نهال گردو

نهال گردو چندلر

بهترین نهال گردو

 



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر پیوندی , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

پرفروش ترین رقم نهال گردو

در ایران هر منطقه ای دارای شرایط آب و هوایی متفاوت از دیگری است.از طرفی ارقام متفاوتی از نهال گردو نیز برای کاشت وجود دارد.حال با توجه به شرایط اقلیمی وآب و هوایی می توان نهال گردو مناسب را برای کاشت انتخاب کرد.هر شهری نهال گردویی را برای کاشت انتخاب می کند و می کارد.

در ایران بسیاری از ارقام وجود دارند که می توانیم آنها را انتخاب کرده و مورد کاشت قرار بدهیم در رابطه با پرفروش ترین و بهترین رقم نهال گردو می تواند به نهال گردو چندلر-نهال گردو اسرائیلی-نهال گردو فرنور و نهال گردو خوشه ای اشاره کرد.

تمامی ارقامی که برای کاشت انتخاب می کنید بایستی با شرایط منطقه شما سازگاری داشته باشد.در ایران از نهال گردو چندلر بیشترین میزان کاشت انجام می شود.دلیل باردهی و کیفیت مطلوبی است که این رقم دارد می توانید آنها را در شرایط معتدل و سرد بکارید میزان باردهی آن بسیار عالی می باشد.

یکی از پرفروش ترین رقم نهال گردو در سراسر ایران می باشد.دیگر ارقام مثل نهال گردو ژنوتیپ برتر نیز کاشت خوبی دارد.انتخاب نهال گردو برای یک باغدار بسیار مهم است چرا که میزان باردهی را مشخص می کند.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

فروش نهال گردو

نهال گردو در کرج

پرفروش ترین نهال گردو



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر پیوندی , نهال گردو در کرج , پرفروش ترین نهال گردو ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

تله فرمونی

کرم خراط یکی از آفات بسیار خطرناک در درختان گردو می باشد که می تواند یک درخت را از پا درآورد و آنها را از بین ببرد.این آفت در داخل شاخه و یا تنه اصلی زندگی خود را سر می کند.بخصوص در زمستان ها در داخل تنه می ماند.آنها از چوب درختان تغذیه می کنند و می توانند براحتی بخش های زیادی از درخت را بخورد و آنها را از بین ببرد.اگر در مدت زیادی بماند و آنها را از بین نبرید بزرگ شده و به شکل پروانه در میاید.

راه هایی برای مبارزه با این بیماری وجود دارد اما خب بدلایلی تله فرمونی را برای مبارزه با آنها انتخاب کرده اند.وقتی از مواد شیمیایی برای مبارزه استفاده می کنند این ماده در درخت رفته و ممکن است خطرساز باشد.

تله فرمونی می تواند راه بسیار مناسبی برای مبارزه باشد آنها یک سطح بسیار چسبناک دارد که وقتی کرم ها به سمت آنها آمدند بر روی آن می چسبند.بهترین نوع تله فرمونی ذوزنقه ای و دلتا می باشد که این دو برای استفاده بسیار پیشنهاد می شود.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,نهال گردو چندلر,نهال گردو در کرج



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر پیوندی , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()