نوشته شده توسط : زهرا

میزان باردهی درختان گردو

انواع زیادی از رقم نهال گردو برای کاشت داریم که هر کدام به میزان خاصی باردهی دارند.هر رقمی از نژادی نختلف با کیفیت و باردهی متفاوتی است در اینجا به برررسی چند نوع نهال گردو با باردهی می پیردازیم:

نهال گردو اسرائیلی

این رقم در اسرائیل بوده و به ایران آمده است هم در آنجا و هم در اسرائیل باردهی خوبی را از خود نشان داده است می توان باردهی بصورت تجاری و خوشه ای از آن دید.تمامی ارقامی که از این رقم برداشت می کنید باکیفیت بوده و بصورت اقتصادی می باشد.

نهال گردو چندلر

همه با محبوبیت این رقم آشناییت دارند و میدانند یکی از بهترین ارقام برای کاشت می باشند نهال گردو چندلر از دسته ارقام با بازدهی بالا می باشد که بیش از 6 تن از هر هکتار بار میدهد.میزان باردهی و کیفیت این رقم بسیار عالی است.

نهال گردو پیوندی

این ارقام اصلاح شده دیگر نهال ها می باشد.پیوندی از درسته گردوهای خوش طعم و باکیفیت است که باردهی فوق العاده ای را دارد.چون میتواند در برابر سرما و بیماری مقاومت خوبی داشته باشد و بار زیادی را به باغداران دهد جز بهترین رقم ها می باشد.

نهال گردو

میزان باردهی نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو

نهال گردو در کرج

نهال گردو چندلر



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو فرنور , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو اصلاح شده چندلر پیوندی می باشد که این رقم دارای ارزش بسیار بالایی در میان دیگر ارقام می باشد و دلیل آن بازدهی و کیفیتی است که دارد.نهال گردو چندلر پیوندی با بررسی های بسیار زیادی توانسته مقاومت بسیار عالی را در برابر بیماری و آفات داشته باشد این رقم یکی از پرطرفدارترین ارقام در ایران و آمریکا می باشد.

مشخصات و عملکرد چندلر پیوندی

بدلیل اینکه بسیار در برابر سرما مقاومت خوبی دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.این رقم را می توانید در شرایط آب و هوایی معتدل تا نیمه سرد و سرد مورد کاشت قرار بدهید.این نهال ها می توانند بازدهی بالایی داشته باشند.

این رقم در فاصله ی 7,5,5 بازدهی خوبی را از خود نشان میدهد.البته میزان باردهی در این رقم با توجه به شرایط نگهداری و آب و هوا نیز در نظر گرفته می شود و برخی سالها ممکن است باردهی اط سال قبل بیشتر و بهتر باشد.

به حدود 700 ساعت سرما نیاز دارد که بایستی زیر 7 درجه سانتی گراد باشد.یکی از بهترین و اقتصادی ترین ارقام نهال گردو در میان دیگر نهال ها می باشد.تا 51 درصد بازدهی خوب را می توانید از این ارقام مشاهده کنید.در سن 8 سالگی تا 70 کیلوگرم گردو می توانید برداشت کنید.

نهال گردو چندلر

نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو

نهال گردو در کرج



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , خرید نهال گردو , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()