نوشته شده توسط : زهرا

میزان باردهی درختان گردو

انواع زیادی از رقم نهال گردو برای کاشت داریم که هر کدام به میزان خاصی باردهی دارند.هر رقمی از نژادی نختلف با کیفیت و باردهی متفاوتی است در اینجا به برررسی چند نوع نهال گردو با باردهی می پیردازیم:

نهال گردو اسرائیلی

این رقم در اسرائیل بوده و به ایران آمده است هم در آنجا و هم در اسرائیل باردهی خوبی را از خود نشان داده است می توان باردهی بصورت تجاری و خوشه ای از آن دید.تمامی ارقامی که از این رقم برداشت می کنید باکیفیت بوده و بصورت اقتصادی می باشد.

نهال گردو چندلر

همه با محبوبیت این رقم آشناییت دارند و میدانند یکی از بهترین ارقام برای کاشت می باشند نهال گردو چندلر از دسته ارقام با بازدهی بالا می باشد که بیش از 6 تن از هر هکتار بار میدهد.میزان باردهی و کیفیت این رقم بسیار عالی است.

نهال گردو پیوندی

این ارقام اصلاح شده دیگر نهال ها می باشد.پیوندی از درسته گردوهای خوش طعم و باکیفیت است که باردهی فوق العاده ای را دارد.چون میتواند در برابر سرما و بیماری مقاومت خوبی داشته باشد و بار زیادی را به باغداران دهد جز بهترین رقم ها می باشد.

نهال گردو

میزان باردهی نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو

نهال گردو در کرج

نهال گردو چندلر



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو فرنور , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو اصلاح شده چندلر پیوندی می باشد که این رقم دارای ارزش بسیار بالایی در میان دیگر ارقام می باشد و دلیل آن بازدهی و کیفیتی است که دارد.نهال گردو چندلر پیوندی با بررسی های بسیار زیادی توانسته مقاومت بسیار عالی را در برابر بیماری و آفات داشته باشد این رقم یکی از پرطرفدارترین ارقام در ایران و آمریکا می باشد.

مشخصات و عملکرد چندلر پیوندی

بدلیل اینکه بسیار در برابر سرما مقاومت خوبی دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.این رقم را می توانید در شرایط آب و هوایی معتدل تا نیمه سرد و سرد مورد کاشت قرار بدهید.این نهال ها می توانند بازدهی بالایی داشته باشند.

این رقم در فاصله ی 7,5,5 بازدهی خوبی را از خود نشان میدهد.البته میزان باردهی در این رقم با توجه به شرایط نگهداری و آب و هوا نیز در نظر گرفته می شود و برخی سالها ممکن است باردهی اط سال قبل بیشتر و بهتر باشد.

به حدود 700 ساعت سرما نیاز دارد که بایستی زیر 7 درجه سانتی گراد باشد.یکی از بهترین و اقتصادی ترین ارقام نهال گردو در میان دیگر نهال ها می باشد.تا 51 درصد بازدهی خوب را می توانید از این ارقام مشاهده کنید.در سن 8 سالگی تا 70 کیلوگرم گردو می توانید برداشت کنید.

نهال گردو چندلر

نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو

نهال گردو در کرج



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , خرید نهال گردو , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

بیماری نماتد درختان گردو

یکی از عواملی که در کاهش کیفیت و باردهی درختان گردو تاثیر دارد بیماری نماتد می باشد.این بیماری یکسری کرم های ریز و بدون سلول می باشد که اصلا دستگاهی تنفسی ندارند براحتی مس توانند تکثیر شوند و میزان تکثیر و افزایش آنها بسیار بالا است.

نماتد از بیماری های خطرناکی است که درختان گردو بسیار زیادی را تهدید می کند.این بیماری می تواند در اطراف ریشه و داخل خاک باشد.بقدری داخل خاک بماند که مانع رشد در کشت های بعدی نیز بشود.

درختان گردو اگر به این بیماری مبتلا شوند می توانند بطور کامل از بین بروند.این بیماری می تواند در کاهش کیفیت و باردهی بسیار تاثیرگذار باشد.این بیماری به سرعت زیاد می شود و می تواند برای درختان بشدت خطرناک باشد.

نماتد می تواند تمامی گیاهان و درختان را درگیر کند بایستی یکسری شرایط و فاکتورهای را برای پیشگیری از آنها بکار بگیریم.بهتر است قبل از کاشت نهال گردو یکسری نهال هایی را برای کاشت انتخاب کنیم که کاملا سالم باشند و از مرکزی معتبر که نهال هایی سالم و بدور از آفات می فروشند نهال تهیه نماییم.

تمامی ارقام نهال هایی که برای کاشت انتخاب کردید را مورد ضدعفونی قرار بدهید.نهال هایی مقاوم به بیماری را برای کاشت انتخاب کنید.خاک را قبل از کاشت مورد بررسی قرار دهید و اگر با چنین بیماری دچار بود آنرا اصلاح نمایید.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,فروش نهال گردو,نهال گردو در کرج,نهال گردو چندلر



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , فروش نهال گردو , نهال گردو در کرج,خرید نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

سمپاشی درختان گردو

سمپاشی درختان گردو,یکی از مهم ترین مراحلی که باید برای درختان گردو در نظر بگیرید سمپاشی آنها می باشند.اگر درختان گردو به شته و یا آفاتی دچار شوند می تواند کیفیت و میزان باردهی آنها بشدت پایین بیاید.یکسری از موجودات و آفات ریزی هستند که به دلیل طعم و  شیرینی که در درختان گردو مشاهده می کنند به سمت آنها می آیند و شروع به خوردن محصولات درخت گردو می کنند.بایستی راهی برای جلوگیری از این مشکل در نظر گرفت.

برخی از درختان را سالانه یکبار و برخی دیگر را چندین بار در سال سمپاشی می کنند.این سمپاشی می تواند برای درختان گردو بسیار خوب باشد و تمامی آفات و بیماری از درختان دور شود.سمپاشی باید در زمان مناسب و به قدر لازم صورت بگیرد.با نظر کارشناسان بهترین زمان برای سمپاشی را زمستان ها در نظر گرفته اند و وقتی که هنوز درختان شروع به جوانه زدن نکرده اند.

این سمپاشی به این شکل است که محلول شیمیایی را با آب مخلوط کرده و در داخل دستگاه ریخته و روی تنه و برگ درختان گردو می ریزند تا تمامی حشرات را از درخت دور کنند.

نهال گردو در کرج

نهال گردو چندلر

نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , فروش نهال گردو , نهال گردو در کرج,سمپاشی درختان گردو ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

آفت شته در درختان گردو

یکی از معضلاتی که برای هر درخت گردو وجود دارد آفاتی است که می تواند درختان را بگیرید.هر درختی به آفات دچار شود به کیفیت و باردهی آن آسیبی وارد می شود.درختان گردو دارای ارزش بسیار بالایی هستند آن هم بدلیل باردهی بسیار خوبی که دارد.

ویژگی آفت شته و راهکارهای لازم برای جلوگیری از این بیماری

آفتی که در این مقاله می خواهیم درباره آن بگوییم آفت شته می باشد این آفت بسیار ریز بوده و با تعداد بسیار زیادی می تواند به درخت حمله ور شود.شته بسیار زیاد تولید مثل می کند بعد از 20 روز از بین می رود.وقتی این آفت ها به سن 7 روزگی می رسند می توانند تولید مثل خود را آغاز کنند.

گردو میوه ای است که در بازار بسیار زیاد فروش دارد اما بشرط آنکه کیفیت خوبی داشته باشد بوده اند آفاتی که توانسته درختان گردو را از بین ببرد و یا میزان رشد آنها را کاهش بدهد.

برای در امان ماندن درختان گردو از آفات شته بایستی یکسری اصول را در نظر داشته باشید مثلا نهال گردوهایی مقاوم را مورد کاشت قرار دهید این خیلی اهمیت دارد که نهال گردویی که می کارید در برابر بیماری و آفات پایداری خوبی را از خود نشان بدهد.

بایستی تمامی فاکتورها را برای مقاومت نهال گردو در نظر بگیرید سعی کنید آبیاری و کوددهی را بدرستی انجام بدهید.با تغذیه مناسب نهال گردو می توانید مقاومت درخت را بسیار بالا برده و آنرا در برابر بیماری و آفات محافظت کنید.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

فروش نهال گردو

قیمت نهال گردو

نهال گردو در کرج

خرید نهال گردو در کرج

نهال گردو چندلر



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , فروش نهال گردو , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

آفت کرم خراط یر درختان گردو

درختان گردو از درختان بسیار باارزش می باشند که محصولات آنها بسیار  باارزش است. در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر از مغز گردو برای بسیاری از میان وعده های خود استفاده می کنند.گردو دارای امگا3 و آنتی اکسیدان است که برای بدن بسیار مفید می باشد.

ویتامین و پروتئین های موجود در گردو می تواند در عملکرد بدن مثل قلب و مغز تاثیر بگذارد.گردو سرشار از چربی های مفیدی است که با استفاده از آن می توانید تا ساعت ها خود را سیر نگه دارید و موجب لاغری نیز می شود.گردو برخلاف تصور برخی افراد اصلا منجر به چاقی نمی شود.

حالا با توجه به اهمیت گردو درختان زیادی در سراسر ایران کاشت می شود و باغات زیادی احداث شده است.میزان تولید گردو در ایران بالاست اما برخی از مشکلات ممکن است به درختان آسیب جدی وارد کند.یکی از مهم ترین مشکلات درختان آفاتی است که آنها را می گیرد.

این آفت چگونه زندگی می کند؟

کرم خراط درخت گردو از آفت های بسیار ضرر رسان به درختان گردو می باشد و می تواند طی مدتی درخت گردو را از بین ببرد.متاسفانه این آفت از کشور اروپا وارد ایران شده است و سالانه برخی درختان را با خود درگیر می کند.کرم خراط در ابتدا شبیه به یک کرم کوچک است و سپس به پروانه ای بزرگتر تبدیل می شوند.

وارد تنه ی درخت می شوند و می توانند یک دوره ی زمستان را در آنجا بمانند.در مدتی که تبدیل به یک پروانه می شوند می توانند تغذیه نکنند اما غذای آنها تنه درختان می باشد.از بوته و باغات تغذیه می کنند.

راه های مقابله با کرم خراط

هرس کردن و آبیاری درست می تواند برای جلوگیری از این بیماری موثر باشد از طرفی خاک را تقویت کنید و می توانید از تله فرمونی استفاده کنید که با این وسیله موجودات را به دام بیندازید.

برچسب :

نهال گردو

نهال گردو چندلر

خرید نهال گردو

انواع نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو

کرم خراط درختان گردو



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , خرید نهال گردو , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو فرنور

از ارقام نهال گردو می توان به نهال گردو فرنور از رقم های بسیار مقاوم به سرما و بیماری اشاره کرد.این نهال گردو می تواند باردهی خوبی در سرما داشته باشد یعنی اگر در مناطق سرد زندگی می کنید اصلا نگران نباشید که نهال گردو شما با افت کیفیت رو به رو شود.

نهال گردو فرنور میزان بازدهی بسیار خوبی داردالبته هر نهال گردو جداز از این رقم به کاشت و برداشت و نگهداری درستی نیاز دارد که باید به آن بسیار توجه شود.سعی کنید تمامی نگهداری های لازم برای نهال گردو را بکار بگیرید تا بتوانید باردهی خوبی را ببینید.

میزان بازدهی و رشد نهال گردو فرنور

قدرت رشد نهال گردو فرنور بسیار خوب است و کیفیت خوبی از گردو را نیز دارد فقط باید بین 700 ساعت تا 1500 ساعت میزان سرمای آن تامین شود.بین 1000 تا 3000 متر ارتفاع از سطح دریا می توان این رقم را مورد کاشت قرار داد بدون اینکه کاهش کیفیت را شاهد باشیم.

باید میزان آبیاری بین 7 تا 10 روز انجام بگیرد.براحتی پوست گردو از هسته جدا می شود و گردو دارای رنگ روشنی است که این برای کسانی که می خواهند گردو بخرند ایده آل است.

گردو دارای ویتامین و پروتئین های بسیار زیادی است که با خوردن آن می تواند میزان زیادی انرژی را به بدن خود بدهید.سیستم دفاعی را بالا می برد و از یبوست جلوگیری می کند.افرادی که قند دارند سعی کنند از گردو برای کاهش آن استفاده کنند.

نهال گردو فرنور گردوهایی بسیار شیرین و خوش طعم را تولید می کند بخاطر همین یکی از بهترین و گران ترین گردوها در بازار می باشد.برداشت بار از سن 10 سالگی شروع می شود که میزان باردهی در هر تن به 8 تن می رسد.

دارای ظاهری گردو با پوستی سبز و برجسته می باشد این نهال گردو را وقتی 50 تا 100 سانتی متر ارتفاع دارد خریداری کنید و از سلامت ریشه آن مطمئن شوید.حتما باید هر 20 روز آبیاری را انجام دهید خیلی دیگر تحمل خشکی بیش از اندازه را ندارد.

در سن سه سالگی می توانید شاهد باردهی باشید یعنی حدود یک تن بار میدهد اما برای بار بسیار بالاتر بیشتر باید منتظر بمانید تا نهال گدو به سن 8 تا 10 سال برسد.

نهال گردو

انواع نهال گردو

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور در کرج

خرید نهال گردو فرنور

قیمت نهال گردو فرنور

فروش نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو

 



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو دماوند

نهال گردو دماوند از گردوهایی با قدرت رشد خوب که میزان باردهی بالایی دارد.از رقم نهال گردوهای ایرانی که در شهر دماوند مورد کاشت قرار می گیرد.از انواع نهال گردوهایی است که به سرما برای رشد بیشتر نیاز دارد و جوانه ها می توانند سرمای زیادی را برای گلدهی تحمل کنند.

نهال گردو دماوند دارای ضخامت چوبی متوسطی است که بسیار بار خوبی را نصیب باغداران منطقه می کند.نمی توان گفت همانند برخی دیگر از گردوها پوسته خیلی نازک است اما پوسته سفت و سختی نیز ندارد.گردو دارای پتاسیم و فسفر است که طعم عالی و بی نظیری دارد.گردو را می توان در باغاتی که دارای خاکی حاصلخیز است کاشت.

نهال گردو دماوند گردوی خوبی را به بار می دهد دارای پایداری در برابر بیماری و آفات است که در برابر بیماری آنتراکتوز مقاومت خوبی دارد.میوه ی آن دارای رنگ قهوه ای روشن است.در برابر بیماری بلایت کمی حساس تر می باشد.میوه ای زودرس دارد که وزن هر میوه حدودا برابر با 13 گرم می باشد.مغز گردو نسبتا درشت است.

یکی از ناراحتی ها و استرس باغداران می تواند سرمای زمستانه باشد که درخت گردو را فرا می گیرد اما در نهال گردو دماوند بسیار مقاومت خوبی را شاهد خواهید بود.هر نهال گردو می تواند در آب و هوایی خوب رشد کند این رقم به سرما و گرما بقدر لازم نیاز دارد.با گرده زایی برای این نهال گردو بهبود کارایی را شاهد خواهید بود.گل های ماده رقم دماوند از گل های نر زودتر باز می شود.

نهال گردو دماوند در یخبندان ها دچار یخ زدگی میوه می شود و در گرمای بیش از حد نیز دچار سوختگی میوه ها می شود.برای باردهی مطلوب به آبیاری و خاک نهال گردو توجه کنید.از طرفی باید هرس کردن را برای نهال گردو فراموش نکنید.برای داشتن بار کافی و مطلوب باید رسیدگی های لازم و اساسی انجام بگیرد.

گردو برای رفع یبوست و برای کاهش فشار خون وجلوگیری از بسیاری دیگر از بیماری ها بسیار مفید است.حتما در میان وعده های خود از گردو استفاده کنید تا بتوانید بدنی سالم داشته باشید.گردو از زمان قدیم تا بحال بسیار مورد استقبال به دلیلی ارزش غذایی که دارد قرار گرفته است.

نهال گردو

خرید نهال گردو

نهال گردو دماوند

خرید نهال گردو در کرج

خرید نهال گردو دماوند در کرج

قیمت نهال گردو دماوند

فروش نهال گردو دماوند



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو دماوند , خرید نهال گردو دماند , نهال گردو دماوند در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو خوشه ای و میزان عملکرد و باردهی

یکی از رقم نهال گردوهای بسیار پربار و خوش طعم نهال گردو خوشه ای است.هر باغداری وقتی شروع به کاشت نهال گردو می کند اولین چیزی که برایش مهم است باردهی و کیفیت گردو است.اگر این درختان را بصورت تجاری و اقتصادی کاشته باشد که دیگر خیلی برایش اهمیت دارد نهال هایی که کاشته بار زیاد و باکیفیت داشته باشد.

در این مقاله ی خواهیم نهال گردو خوشه ای که دارای بازدهی فراوانی است را به شما معرفی کنیم.این رقم نهال گردو می تواند بار زیادی را بعد از سن 5 سالگی به باغدار نشان دهد.همانند دیگر نهال گردوها نیازمند نیازهایی است که اگر تامین شود می تواند بار مرغوبی را نصیبتان کند.در هوای سرد رشد بهتری خواهد داشت و مسزان 700 تا 1000 ساعت به سرما نیاز دارد.

می توانید برای باردهی بیشتر از نهال گردو چندلر نیز استفاده کنید.این رقم از بهترین و برترین ارقام نهال گردو می باشد.

می تواند تا دمای 11- و 7 درجه سانتی گراد را تحمل کند.همانند دیگر نهال گردوها نیازمند فاکتورهایی مهم مثل آبیاری هرس کردن کوددادن و گرده افشان است.ظهری بیضی شکل دارد که پوسته آن صاف است و براحتی از مغز گردو جدا می شود.اگر می خواهید کسب و کار خود را تجاری کنید بهتر است از این رقم استفاده کنید این رقم را تجاری اقتصادی می دانند.

بقدر بالایی روی شاخه ها می توانید گردو ببینید که تا 25 عدد نیز گردو بر روی شاخه ها آویزان شده است.نهال نسبتا مقاومی به بیماری و سرما است.کاشت این نهال گردو راحت است تنها بایستی به نحوه کاشت توجه کنید.سعی کنید هرس کردن را فراموش نکنید که در باردهی بسیار موثر است.

یکی از عواملی که در خرید گردو بسیار موثر است پوست نازکی بودن آن می باشد یعنی حتما فروش بالاتری نسبت به گردوهایی که پوسته سختی دارند است.این گردو پرمغز است و وزنی 11 گرم دارد می توانید بسیار از خوردن آن لذت ببرید.چربی بالایی که این گردو دارد طعم آن را دو چندان لذیذ کرده است.

نهال گردو خوشه ای

نهال گردو چندلر

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

نهال گردو در کرج

 



:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو خوشه ای , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو

گردو سرشار از ویتامین ب و امگا3 است که برای بدن بسیار مفید می باشد.گردو بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است از این رو کسب درآمد خوبی برای کارآفرینان است در ایران بقدری گردو اهمیت دارد که به پرورش انواع نهال گردو پرداخته شده است.اگر بخواهیم به انواع نهال گردو در ایران اشاره کنیم بسیار زیادند میزان نهال گردو برای کاشت.در ایران مقاله می خواهیم شما را بصورت مختصری با چند نمونه نهال گردو آشنا کنیم.

نهال گردو چندلر

یکی از پربازده ترین و بهترین نهال گردوها از لحاظ مقاومت و پایداری در برابر بیماری ها و آفت هاست.این رقم از ارقام تجاری بشمار می رود که سالانه بار خوبی از گردو را از درختان این نهال گردو می توانید برداشت کنید.نیاز سرمایی دارد که باید برای این نهال محیا شود تا به رشد خود ادامه دهد.

نهال گردو فرنور

از ویژگی های نهال گردو فرنور می توان به باردهی با کیفیت مطلوب اشاره کرد که میزان بار این رقم بسیار خوب و بالاست.اگر میخواهید رقمی اقتصادی را انتخاب کنید مورد مناسبی است.از سال های نخستین بصورت اندکی بار خود را شروع می کند و سپس بعد از بالغ شدن تا 7 تن بار مرغوبی میدهد.

نهال گردو پیوندی

رقم های معمولی خوب و بی نظیری برای کاشت وجود دارد اما در این میان تلاش زیادی برای باردهی هر چه بیشتر نهال گردو شد و در نتیجه نهال گردو پیوندی بوجود آمد.این نهال گردو باردهی بیشتر و باکیفیت تری را داشته است.

بسیار دیگری از ارقام نهال گردو در ایران وجود دارد شاید بیش از 20نوع اما در مقالات بعدی شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

انواع نهال گردو

نهال گردو چندلر

نهال گردو خوشه ای

نهال گردو فرنور

نهال گردو هارتلی

نهال گردو لارا

نهال گردو پیوندی

نهال گردو ژنوتیپ

نهال گردو اسرائیلی

خرید نهال گردو,نهال گردو,نهال گردو چندلر,نهال گردو در کرج



:: برچسب‌ها: خرید نهال گردو , نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو در کرج , قیمت نهال گردو ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()